sekmadienis, sausio 16

nustebimai :)

sveiki.


po turiningo savaitgalio pagaliau prisėdu pasidžiaugti gautu Stylish Blog Award, kurį man perdavė Raminta iš artpocket :) labai ačiūūū puikios juvelyrikos kūrėjai :) 

apdovanojimas keliauja iš vieno blogerio kitiems, bet reikia įvykdyti tam tikras sąlygas:

- gavęs apdovanojimą išduoda, iš ko jį gavo;
- parašo 7 dalykus apie save;
- Išrenka tuos, kam perduos titulą;
- jiems praneša gerą žinią.

taigi, keli žodžiai apie mane:
1. labai labai žaviuosi katėmis
2. labai mėgstu tamsų alų (dažniausiai - čekišką)
3. labai mėgstu skaniai pavalgyti
4. tikiu stebuklais ir tuo, kad viskas visiems visada bus gerai :)
5. nemėgstu žmonių kvailumo, kategoriškumo ir buko užsispyrimo, nes netikiu, kad šie dalykai kur nors veda
6. labai labai žiūriu CSI kriminalistų serialus :) ir geras situacijų komedijas ("Draugai", "Vilas ir Greisė", "Kaip aš susipažinau su jūsų mama", "Moderni šeima", "Biuras" ir pan.)
7. anksčiau buvau labai "atvirutė", dabar išmokau tokia būti su saiku :)

septyni dalykai nėra daug, bet nėra lengva surašyti :)))

kadangi mačiau, kad beveik visi mano mėgstamiausi blogai jau gavo tokį apdovanojimą, tai rinkau tuos, kurie arba senokai jau kažką berašė (o gavus stilingąjį apdovanojimą būtų puiki proga atnaujinti savo blogą ;)) arba lyg nebuvo dar minėto apdovanojimo gavę:


sėkmės ;) manau, kad jau rytoj pažersiu naujų dalykėlių ir čia (pažiūrėjimui) ir Facebook'e (paklausimams/pageidavimams).

2 komentarai:

  1. Labai sveikinu su apdovanojimu :) nusipelnei, nuostabus blogas. Labai žaviuosi tavo darbeliais ir turiu pripažinti baltai pavydžiu originalumo. Sėkmės ir toliau ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Rūpestėlis dideliausiai džiaugiasi ir dėkoja už apdovanojimą :))) čia man geras paskatinimas labiau rūpintis savo tinklaraščiu. Kai tik atlaisvėsiu - ir aš įvykdysiu rinkimus ;) Dar kartelį ačiū!

    AtsakytiPanaikinti