šeštadienis, gegužės 22

naujienų naujienos

sveiki. šiandien man pikta diena, nors už lango žydras dangus, saulė žeme ridinėjasi... nepasakysiu kas čia mane užpuolė per širšė, bet praeis tikriausiai :)
šiandien vestuves švenčia mano pažįstami Darius ir Aistė. Aistė turėtų būti pasipuošus mano gaminta sage į plaukus bei įspūdingu vėriniu - 2 metrų ilgio! labai laukiu nuotraukų iš vestuvių, nes pati nelabai kaip nusifotografavau tuos visus grožius... tad tikiuosi, kad ne už ilgo pasirodysiu :)
o kol kas - keli paprastučiai auskarai.
agato karoliukai, metalinės detalės.

fluoritas, stiklo karoliukai. šie man kažkodėl ypač mieli, vieni iš tų, kurių kopiją sau pasigaminau :)
rankų darbo stiklo karoliai (ačiū Viltarei!), stiklo karoliukai.
vilna, stiklas. Aistės dėka, atsiminiau vilną :) šiuos vadinu "kosmonauto kiaušiniene" :)

o Akademijoj užėmiau kažkurią vietą dešimtuke :) na, gal iš 81 darbo ir neblogas rezultatas, nors negaliu slėpt - tikėjausi aukštesnio įvertinimo, kokios bent trečios vietos :) na, bet pirmas dalyvavimas, tad rezultatu džiaugiuosi :)

gražios dienos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą