penktadienis, gegužės 28

didysis darbas

sveiki,

Druskininkai šiandien didžiam susikaupime - šiandien prasideda vasaros sezono atidarymo šventės renginiai. kad tik oras būtų geras! nes būna visai smagu :) jau dabar kažkoks sujudimas jaučiasi. gal net fotoaparatą išsitrauksiu... :)

na, o čia, mano žadėtas pasirodymas :) tai yra trijų savaičių darbas milžinas. kiek žinau, Aistė labai labai juo džiaugiasi :) aš irgi džiaugiuosi, nes tiek darbo įdėjus, kraujo ir prakaito praliejus, 'mazolių' pritrynus būtų gaila, jeigu nesidžiaugtų ;) apie kraują aš rimtai, bet neišsigąskit, ant vėrinio jo nėra :D čia tokie vilnos vėlimo sausu būdu ypatumai - vėlimo adata mėgsta nepataikyti į laikomą kamuoliuką, o ji laaabai aštri :) o 'mazolis' iki šiol dar ryškus nuo nėrimo - tūkstantį metų buvau nenėrus. bet aš nesiskundžiu, čia taip "giriuosi" :D man tikrai buvo smagu gaminti tokį tikrai išskirtinį papuošalą. o sagė plaukams pagaminta pagal pačios Aistės nupieštą eskizą!

čia - dviejų metrų ilgio vėrinys, pagamintas iš rankomis sausu būdu veltų, ~4,5 cm skersmens burbulų, sujungtų mažesniais burbuliukais. didieji dar ir apnerti, bei išsiuvinėti karoliukais.

sagė į plaukus (~10 cm plačiausioj vietoj). viskas velta rankomis, apnerta, siuvinėta karoliukais.
dar kartą didžiausi sveikinimai jaunai šeimai ;) būkit laimingi, mielieji, ir dar labiau kūrybingi, neišsenkančių idėjų ir energijos!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą