trečiadienis, vasario 3

pailsėkim nuo modelino

sveiki. nesergat? mane lyg bando pulti kažkokia sloga, Jokūbas irgi kažkoks keistas, bet atsilaikysim gal :)
dabar esu žiauriam kūrybiniam modelino procese, todėl parodysiu truputį ne modelinų (nes anie laukia kol bus iškepti). visi šie auskarai išvažiavo pas mamą kartu su sagėm. keli jau ir naujas šeimininkes surado... labai džiaugiuosi, kad ne veltui užsiimu visa šita kūryba :) nesakau, man malonu gaminti, bet norisi ir apčiuopiamų rezultatų :)
mažiau kalbų, daugiau vaizdų ;)
plastikas, sidabruota viela, sidabruotos detalės.
stiklo detalės, sidabruota viela. IŠKELIAVO
stiklo detalės, sidabras. IŠKELIAVO
žadeitas, sidabruota viela, sidabruotos detalės.
žadeitas, sidabruota viela, sidabras. IŠKELIAVO.
stiklas, sidabruota viela, sidabruotos detalės. IŠKELIAVO.
upiniai perlai, sidabras. IŠKELIAVO
visus šiuos auskariukus pagaminau per pusdienį pagauta kažkokio kosminio įkvėpimo... palinkėkit, kad toks įkvėpimas mane lankytų kuo dažniau, nes man žiauriai patiko :)
būkite sveiki.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą