sekmadienis, sausio 10

turgelis atsidaro :)

sveiki atvykę! čia - mano rankų darbo papuošalų erdvė Jums, kviečiu pasižvalgyti.
pirmieji papuošalai, kuriuos pasigaminau, nė nesuvokdama, kad technika, kurią naudojau turi dar ir konkretų pavadinimą (Wire Wrap), buvo jūros nugludinti akmenėliai ir stiklai apvynioti viela, kadangi juos pergręžti neturėjau salygų :) tai buvo daugiau nei prieš dešimt metų, jau tikriausiai net ir neturiu tų papuošaliukų, būtų įdomu pačiai pažiūrėti kaip aš ten darbavausi :) dabar bandau daugybę technikų. tiesą sakant, neišskirčiau nei vienos, kuri patiktų labiausiai - mėgstu ir karoliukus ir vielas ir modeliną (ore kietėjantį ir kepamą) ir vilną... smagu šias technikas jungti į vieną, visaip improvizuoti.
šioje erdvėje galėsite ne tik akis paganyti, bet ir kažką įsigyti :) nes juk negaliu aš namų užversti papuošalais, kurių pati visų tikrai nenešiosiu, o minčių pilna galva :) tikiuosi, kad čia apsilankę rasite kažką tokio, ko seniai ieškojote ir sau ir artimiesiems.
na, o šios trys poros auskarų buvo gaminamos specialiai dovanoms galvojant apie konkrečius žmones. ši technika man patinka, tik užtrunka kiek ilgiau nei norėtųsi ir pirštai man kažkaip vis susibado... :) bet gal čia įgudimo klausimas? pagrindas - ore džiūstantis modelinas, dekoruotas dekupažo technika bei karoliukais, kita pusė - juoda dirbtinė oda, kabliukai - medicininio plieno.





Jūsų atsiliepimai bei klausimai labai laukiami ir čia ir el. paštu alina.leminskaite@gmail.com.
p.s. pažadu, kad kituose įrašuose bus daugiau paveiksliukų ir mažiau rašliavų ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą